Corded Lace/Alencon Lace to let go!

Salam
Bride-to-be yang sedang mencari corded lace/alencon lace..
Ada customer kina nak let go 4.5 meters corded lace ni..
Macam ni rupa die dari jauh
Zoom sikit..Cantik kan?
Contoh penggunaan corded lace atau alencon lace ni camni..Mewah!


She bought from Canada 9 meters so ada lebih die nak let go la murah2..

Dekat jakel katanya RM190 semeter, tapi dia nak let go RM380 sahaja!

Kalau beli dekat jakel 4.5 meters = RM855. So jimat 55%!

Berminat? boleh email kina di shakina.farhan@yahoo.com

Ada 1 je ye..Sape cepat die dapat..Tq..

SOLD OUT!
P/S: Laptop & handphone baru format..semua benda banyak hilang..
termasuk la bracket & checklist kahwin..huhu..

3 lovely comments:

Adriannasyaz on July 4, 2013 at 7:16 AM said...

Cantiknya..

Salam kenal kina..sya b2b dari perak..folo blog kina..jika sdi,singgah le ke blog sya ya :)

Mimin on July 4, 2013 at 11:44 AM said...

Dia nk jual bape meter kina? I nak 2-3meter je ble?

Liza Shereen on July 8, 2013 at 11:54 AM said...

salam, saya adlh wedding photographer,tapi saya x ade blog.lebih pada facebook.segala gmbar akan di udate dlm facebook :)

saya ada affordable wedding pacakage pada yg berminat,package saya 6+4hour reception& solemnization+12x10 custom album+16x24 poster+3 pieces size 8R+unlimited photos+FREE OUTDOOR with only rm1600..if berminat utk jumpa pun boleh :)

view gambaq saya pada sini:
http://facebook.com/shereenzahiranphotography

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork