Bulan sept, dah 3tahun..

Salam..


Wake me up when september ends..Hihi..
30 sept ni genap 3 tahun pernikahan..
Pejam celik pejam celik je dah 3 tahun..

Nak letak 1 gambar terbaru..
Kalau yang pernah baca previous2 post..
Pose lentok kepala ni wajibulghunnah ada..
HAHAHA..
Masa nikah ada, 
masa resepsi belah pempuan ada, 
masa bertandang pun ada..



Sekarang lentok jugak tapi dengan kehadiran 
2 orang puteri pulak..
Shahadah Chinta 2 tahun..
Shafiyah Hasnaa 2 bulan..
Alhamdulillah..

Semoga hubungan ini hingga ke jannah..
White studio di kuantan..tapi nanti story dekat blog personal..

9 lovely comments:

Ita Rossi on September 8, 2014 at 1:49 PM said...

Salam Kina,

Nampak bahagia semuanya. Dah nak masuk 3 tahun Pudin pun nampak semakin berisi. Kina tetap comel macam shahadah.

Renee Meow on September 10, 2014 at 11:46 AM said...

sweet sgt korang.. semoga bahagia till jannah :)

ienalina ismail on September 12, 2014 at 1:11 PM said...

Sejuk hati tengok. Semoga kekal bahagia hingga ke syurga.

nida-razak on September 15, 2014 at 2:17 PM said...

sekejap je masa berlalu kan kina..dah 3 tahun..hehe..

nuha hayati on September 16, 2014 at 12:46 AM said...

wah kina dah ada 2 princess. comel...

jemput baca entry nuha.. UMUR YG SESUAI UTK MULA MENGAMBIL KOLAGEN

http://nuhahayati.blogspot.com/2014/09/umur-yang-sesuai-untuk-mula-mengambil.html

Sharing is caring <3

Siti Aisya Ibrahim on October 4, 2014 at 4:58 PM said...

wahhh, sweetnya korang ni... Salam perkenalan dari JINDRISSKA.

jemputlah join giveaway saya jugak ye...saya ada souvenirs dari paris nak kasi sebagai hadiah...ada 20 keychain untuk dimenangi.... insyaallah giveaway sampai ke hujung bulan oktober... jemputlah join ye... :D

Eunice Loi on November 7, 2014 at 3:07 PM said...

For wedding, everything with lace in decoration will vintage theme, for example on lace wedding gown, lace florist Malaysia or gift like make it chocolate manufacturer in malaysia. It is definitely looks grant in the wedding venue.

IBU PUSPITA on June 27, 2015 at 8:42 PM said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

sherlina halim on September 10, 2015 at 8:55 PM said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork