Half way to go

Salam
Hari ni tengok ticker countdown kat tepi tu..
Takde masa nak kira hari dari bertunang hari tu..Biar je ticker tu countdown..


Antara Engagement Day & Wedding Day..
Bilangan hari yang sama! Boleh kira half way la kan..
Lepas ni takkan jumpa dah bilangan yang sama..

Sebab hari bagi E-Day akan semakin bertambah..
Meanwhile, hari ke 30 Sept itu akan makin berkurang..

4 Bulan 3 Minggu 1 Hari..bunyi macam jauh lagi..
Tapi orang cakap pejam celik pejam celik kejap je..
Tolak bulan puasa 3 bulan lagi..

Dah habis ke ganti puasa?haha

16 lovely comments:

lovelyadibah on May 10, 2011 at 9:33 PM said...

kebetulan atau suratan~~..pe ntah aku merepek nie~

M.O.S.A.F on May 10, 2011 at 9:34 PM said...

aah kan...half way to go my fiance..hehe..nway..selamat berpuasa..hehe

K.I.N.A on May 10, 2011 at 9:36 PM said...

dba: sebenarnya, aku pun terpikir ayat tu..hahaha..kebetulan kot..

pudin: errrrrkkk..kamis ni puasa lagi..haha..

miss puteri on May 10, 2011 at 9:53 PM said...

ganti2 cepat2..hehe....

Rilla on May 10, 2011 at 10:06 PM said...

Belommm...ni tengah tunggu period habis, pastu nak sambung ganti

zimie on May 10, 2011 at 10:13 PM said...

sgt kebetulan 431 tu kina.hehe.habis dah ganti.yay2 :P

anaztasias nora aira on May 10, 2011 at 10:22 PM said...

saya puasa penuh hehehehehe xde ganti hik3 :P

K.I.N.A on May 10, 2011 at 10:24 PM said...

put: haha..baek..insyaallah sket je lagi..chayok2..haha

rilla: haha..sama la..hehe..

zimie: hehe..tula..terkejut tengok sama bilangan hari..

nora: bestnye! jeles ok..

incik on May 11, 2011 at 2:55 AM said...

bahagianya mengira hari menuju kebahagiaan..semoga semuanya berjalan dengan lancar.
p/s:suka baca cerita orang nak kahwin.=)

K.I.N.A on May 11, 2011 at 7:58 AM said...

incik: amin..hehe..

fitria on May 11, 2011 at 8:07 AM said...

hari yg cantik la kina.. hehe..
erkkk tak lame dah tu.. go go..

Our Diaries on May 11, 2011 at 8:47 AM said...

sama la tarikh kita nanti.

Hidayati Farhan on May 11, 2011 at 8:59 AM said...

baru isnin lepas. ehehe. skrg keje tgk ticker je kan kina. lepas kina x lame tu yaty la menyusul

LisaLisut on May 11, 2011 at 10:03 AM said...

tak ganti lagi.lol

iedaNoor on May 11, 2011 at 10:16 AM said...

kebetulan yg susah nk jmpe kan..?
selamat berjaya ganti pose n urusan kawen ;)

cheQmOomOo on May 11, 2011 at 12:45 PM said...

waa

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork