Hadiah voucher jusco dari seorang b2b

Salam,
sudah lama hajat nak buat entry pasal voucher jusco ni..
sebelum berangkat pi beijing da dapat voucher ni..hehe..
kina dapat hadiah dari b2b ieda dari ijabdanqabul.blogspot.com

Camne kina boleh dapat? ingat tak kina pernah buat entry
calling all pahang b2b ni? ieda ada komen dekat entry tu..
lantas kina mengfollow ieda..kina adalah follower 1st..

tiba-tiba, pada suatu hari (ala-ala cerita kanak-kanak)
ieda email minta alamat kina..ingatkan nak bagi kad jemputan..
rupanya sebab nak bagi hadiah as 1st follower..best kan?
bertambah bestnya..hadiahnya voucher rm50 di jusco..
Alhamdulillah, boleh buat beli barang hantaran ke..baju ke..;P
tQ ieda! bukan tak seberapa ni..banyak da ni..

5 x voucher 10 jusco siapa taknak?perlu la background tu kan..;P
terima kasih buat ieda, semoga semakin semangat berblog ye..
jangan bosan-bosan..hehe..;)

p/s: siapa belum follow & link boleh terjah ieda sekarang..
siapa yang rasa kina tak link lagi boleh bagitahu kina..


7 lovely comments:

Khumaera Ismail on February 7, 2011 at 8:58 AM said...

wow..best2..leh shoping~!! =)

iedaNoor on February 7, 2011 at 9:13 AM said...

dah tak bosan..nama pun dah tuka :)

♥♥ Kasut Pink ♥♥ on February 7, 2011 at 9:25 AM said...

50 tu byk jugak tu.. rezeki kina..

intan on February 7, 2011 at 9:32 AM said...

wow! bestnye kina~

Lieya on February 7, 2011 at 10:11 AM said...

Ollaaaa bagus2 dah bleh soping sakan nie. Hahahaha

nYomeL on February 7, 2011 at 10:29 AM said...

wahhh... bole shopping sakan la pasnii.. ;)

LittleSunshine on February 7, 2011 at 11:37 AM said...

byk tu rm50..leh uat to pup brg2 ..=)

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork