Promo: Videographer bawah RM1000

Salam
Bagi mereka yang teringin nak ada videographer untuk majlis anda.
Tapi budget sangat terhad. Now u can!
Yup, ada promosi dari azmisentral..
Kalau anda pelanggan rins suzana boleh dapat 10% discount lagi..
 Kina jumpa dari PPM punya FB..

click untuk zoom
 Bawah 1k untuk 1 hari, bawah 2k untuk video + photography

Nak siasat lebih lanjut klik http://azmisentral.com/
Mungkin masa persandingan tak perlu pun takpe..
Tapi masa akad nikah itu paling bermakna..
Kina sudah ada wira visual..;)


11 lovely comments:

Adila Yusof on February 5, 2011 at 11:04 AM said...

okla tu dh murah..hehe..tp dila akad nikah adik je tolong jadi videographer..lagi jimat..hehe..kina..feel free give ur address kt blog dila nk send kad kahwin..tq;p

miss puteri on February 5, 2011 at 11:17 AM said...

dear! tq !!! memg tgh cari OV nie.hee

Syima Syaz on February 5, 2011 at 12:16 PM said...

saya hire OV unuk sanding je, nikah suruh OP record video... then nanti combine...

lovelyadibah on February 5, 2011 at 3:34 PM said...

bestla dapat wira visual:)suka keje abg wira:)

ms noor said...

thx for your info...mmg tgh carik OV ni...:-)

K.I.N.A on February 6, 2011 at 10:53 AM said...

adila: ok dear..;)..best la kl nk lagi jimat kn pki adik beradik je..

put: goodluck ye..

syima: ok juga kl buat camtu..;)

dba: hehe..suke sgt2 tu amik die..

noor: u welcome..;)

nur on February 6, 2011 at 10:53 AM said...

bagus kina ni..
jarang yang ada bawah 1k sekarang ni

K.I.N.A on February 6, 2011 at 11:02 AM said...

hehe..sharing is sexy nur..

Miss Tatie on February 6, 2011 at 1:05 PM said...

nice info.. thanks kina

K.I.N.A on February 6, 2011 at 1:26 PM said...

u welcome miss tatie..

nYomeL on February 7, 2011 at 10:37 AM said...

kina ni mmg informer kann..?? rajin btul search! :D

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork