Pemenang Contest Kesayanganku

Salam..
Seperti yang dijanjikan, kami nak umumkan pemenang contest kesayanganku..
Seperti yang sedia maklum ada 3 kategori..Lain kategori lain la pemarkahannya..
So..terus kepada top 4 kita..undian telah dibuka selama 2 hari..
Terdapat 32 undian..Undian ni amat penting dalam membantu menambah
markah yang telah diberikan dari pihak juri..yes..sangat berbeza jadi markahnya..

PEMENANG KATEGORI KREATIF
1)nana
-seorang ibu yang sangat sayangkan anaknya damia-

2)ahmadnazrii
-seorang anak yang kelakar & sayangkan maknya

3)an
-seorang blogger bride yang sayangkan blognya

4)littlemyrashmallow
-seorang gurl yang sayangkan komiknya

walaubagaimanapun 3 peserta yang mendapat tempat di top 4..
juga akan menerima hadiah dari Beijing, insyaAllah..
selepas kina pulang dari sana iaitu akhir bulan Jan 2011.


JENG..JENG..JENG..

kategori seterusnya..
yang banyak memberi traffik kepada blog ni..
seterusnya mengajak rakan-rakan
untuk join juga..

PEMENANG KATEGORI REFERAL
1) hiro
2) mrs faizal to be
3)nur

last kategori..untuk orang-orang yang bertuah..
hanya 55 orang dari 62 peserta yang layak untuk kategori ni..
kiranya tolak 7 orang kat atas ni..
kami nak semua dapat hadiah..adil bukan?

PEMENANG KATEGORI RANDOM
.
.
.
.
bleh tengok gambar ni..

1)BENA
2)nisa azman
3)m i m i

Tahniah diucapkan kepada semua pemenang!..Alhamdulillah..
rezeki anda kali ini..
Pemenang no1 setiap kategori sila emailkan
Subject : PEMENANG CONTEST KESAYANGANKU
Nama:
Email:
Alamat:
No akaun CIMB:


Bagi pemenang yang lain anda boleh emailkan

Subject : PEMENANG CONTEST KESAYANGANKU

Nama:
Email:
Alamat:

kepada shakina.farhan@yahoo.com

yang tak berjaya jangan sedih..

Buat contest memang bukan perkara mudah..
Juri pun bukan kina sorang..
InsyaAllah kina akan buat giveaway pulak nanti..

GA lebih senang nak buat kan..?
Dalam pikiran hanya perlu komen & berpeluang menang..
Lagi best kan..
Keep in touch everyone..
Thank you..;)

11 lovely comments:

hasrul hassan on December 19, 2010 at 10:04 PM said...

Salam .. tahniah kepada mereka yang menang ... :)

dari

http://hasrulhassan.blogspot.com

THE LEKAT LEKIT STORY on December 19, 2010 at 10:05 PM said...

tahniah.. nampaknya takde luck untuk contest ni. Apapun tumpang hepi untuk semua pemenang

Nana on December 19, 2010 at 10:11 PM said...

yeay hepi..
ok nanti sy email kan details yea..
tq..

naz on December 19, 2010 at 10:16 PM said...

Thanks :) sudah send segala data :) thanks again.

Fifyjammieasbim on December 19, 2010 at 10:43 PM said...

tahniah pada mereka .
tuah saya tade ^_^

m i m i on December 19, 2010 at 10:52 PM said...

ehhh, name saye ade lm list. xcaye,.:) huhu. pape pon tenqiu! xsangke., :))

suke suke x1juta.

Nur Iman on December 19, 2010 at 11:40 PM said...

Tahniah pada yg menang dan yg x menang pun tahniah gak..hihi....

Ms and Mr Red Ribbon on December 20, 2010 at 2:16 AM said...

tahniah to all...

Siti Safiyyah on December 20, 2010 at 10:12 AM said...

wahh tahniah sape yg menang..hehe, takpe takde rezeki lg kot yg len2 ni.. :)

.::DinCma::. on December 20, 2010 at 12:37 PM said...

tahniah kpd semua pemenang;-)

haszuraidah ishak on December 20, 2010 at 12:54 PM said...

tahniah buat semua pemenang..

Jom skodeng :Jom tambah pendapatan dgn Churp Churp^_*

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork