Wedding Blogger: Nizabeba

Salam 
Semalam kina sempat pegi ke majlis seorang bride blogger..
Lokasi: Shah Alam

Alhamdulillah, pegi ke sana tak sesat barat..
Memang ikut je peta ke rumah nizabeba..
Tapi banyak betul bulatan yang comel2..haha..

Boleh buat outdoor atau prewedding photoshoot kat area Alam Impian tu..

Tapi ralatnya tak sempat nak jumpa niza sebab rushing..
Nak pegi solat pastu nak pegi gathering BBF yang best!hehe..

Tapi! Apa yang penting? Kerjasama..Ye..
Kina dah berkerjasama dengan pudin untuk......
masuk rumah niza (besar gile ok rumah die)
Dan berjaya menangkap gambar pelamin dia yang wallah!cun!

Jom tengok!
Pelamin dark purple! Cantik kan2?

Dari sisi plak..dari mana2 sudut pun cantik! guna artificial tapi wallah kan..

walkaway lantern yang ada bunga di dalamnya..
Guestbook yang ditulis sebelum balik
bunting perantin. silver is all time color kan..cantik lagi!

Makanan yang disajikan sangat best..
Paling best ada cendol Pak Akob..if i not mistaken..
InsyaAllah di majlis kina akan ada cendol juga tapi xtau la Pak ape..

Selamat Pengantin Baru Puan Nizabeba!



15 lovely comments:

~ NANA ~ on April 3, 2011 at 11:43 AM said...

omaigod kina!!!

pelamin dia sgt cantekkkkkk okey...geram lak tgk

K.I.N.A on April 3, 2011 at 11:45 AM said...

mmg OMG nana..cantik bangat..

M.O.S.A.F on April 3, 2011 at 11:48 AM said...

Pelamin die sgt cantik!!!awesome...terbaek..hehe..nway..njoy!!

HanHan on April 3, 2011 at 12:48 PM said...

cantik eventhough pakai artificial..lighting penting..and colour..dark purple nampak rich sangat kan..best2 :P

hana yoriee on April 3, 2011 at 1:03 PM said...

pengantin, pelamin, cendol sume cantek n best!

K.I.N.A on April 3, 2011 at 1:51 PM said...

M.O.S.A.F: hehe..suke benor die..

HanHan: kan..lighting n colour mmg main peranan..ni rse xnyesal pilih baju dark purple..hehe..

hana: betul3!

Iffah Hamed on April 3, 2011 at 2:24 PM said...

weee...memberi idea sket2..hee..tenkiu =)

chemil ila on April 3, 2011 at 3:26 PM said...

cantiknye pelamin...kagum2..hehehe

Adawiyah A.Halim on April 3, 2011 at 7:17 PM said...

ska la pelamin dia...wahh!!!!ska...purple plak tu...mmg cun la =)

LisaLisut on April 3, 2011 at 11:19 PM said...

c a n t i k gile pelamin diaaaaaaa

♥ Kasut Pink ♥ on April 4, 2011 at 9:05 AM said...

suke sgt pelamin die..

veesakura on April 4, 2011 at 9:29 AM said...

OMG!!!! heart the pelamin sooo much!

~ mizzAmy ~ on April 4, 2011 at 11:32 AM said...

pelamin dia cantik dan besar dan boleh muat ruang rumah dia. perghhh...

lovelyadibah on April 4, 2011 at 1:29 PM said...

eh pe yang kina ckp 2 ,dba n fati pun ckp benda yang sama gak!yang leh wt photoshoot kat alam impian 2.HAHAHA~..sbb cantik kan alam impian nyer lanskap!:)

rugi2nyer xmasuk!!huhuhu~..makan jer dan duk kt luar..haih

Mia-Ina on April 4, 2011 at 4:04 PM said...

x nah piki psl dark purple..nice jugak

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork