Amaran buat bride-to-be!!

Rupa-rupanya kes tanak kawen da..penat je kesian..haish..sabar jela..tapi kita kena alert jugak la ok kawan-kawan..

Pagi tadi opismate datang-datang dekat kina je nasihatkan kina camni.

"kalau nak pergi beli barang kawin, suruh pudin teman sampai siap beli tau".

Huhu..ini amaran untuk semua B2B dan wanita di sana..Baca tak berita pasal bakal pengantin kena culik masa tunang dia pegi pejabat sekejap..huu..ngeri pulak..kesian pulak..tak sampai sebulan lagi nak kahwin..harap-harap tak jadi pape..Ya Allah, Kau lindungilah hambaMu itu..dah la dekat kuantan!..tanah tumpah air mata ku..huu

gambar si mangsa..comel plak tu..

Untuk berita yang lebih lanjut..sila klik sini.

14 lovely comments:

aanie on October 18, 2010 at 6:34 PM said...

eii..takutnya....kena hati2 lebih skit ni....

Khumaera Ismail on October 18, 2010 at 7:44 PM said...

aduh..sy slalu jln2 sowg2 nie kina..maklumla hubby tade disisi.huhu~takut seyh..

Mia-Ina on October 18, 2010 at 8:46 PM said...

takutnya dengar

Cik Belle on October 18, 2010 at 10:13 PM said...

takutnya..=(

WillBe.Mrs on October 18, 2010 at 10:30 PM said...

sume kne hati2...kalo jln sorg2, perhati sekeliling...tp kalo nk jdik jgk berserah la pada tuhan...semoga DIA lindungi kita ye...aminnn

Almy on October 18, 2010 at 10:36 PM said...

masuk alamat ni n daftar ngn counter stat, macam2 guna ngn bnda ni..lpas daftar nt, dya suh masukkan coding..

http://statcounter.com/

Reen Tart Nenas on October 18, 2010 at 11:14 PM said...

takut nyer. saye doakan semoga budak perempuan tu selamat dan tidak di apa2 kan... :(

iedayah on October 19, 2010 at 8:13 AM said...

masyaAllah..hrp dpt jumpe die b4 majlis nye..sian fmily die

~ mizzAmy ~ on October 19, 2010 at 8:47 AM said...

takutnya.... baru 2 hari yg lepas kakak kepada my tunang kena kejar dengan 2 org lelaki kat puchong. dah 2 hari org tuh follow dia. menakutkan....

cik syahira on October 19, 2010 at 12:10 PM said...

dear,
sila collect award kamu k. thanks.

Nora Anne Burn on October 19, 2010 at 2:48 PM said...

kina..collect ur award at my page..;p

nur on October 19, 2010 at 4:16 PM said...

ish.. scary nye.. kina kene berhati2.. jgn g sorang2.. mesti berteman
ALL IN ONE

fye chan on October 26, 2010 at 7:42 AM said...

alih2 lari coz xnk kawen..atttooyyaaii! mcm2 ;p

K.I.N.A on October 26, 2010 at 7:47 AM said...

tau xpe..buat penat kesian je..kl xnak tu ckp je xnk kawen..haish..

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork