Aksi kurang melampau

Heh..tajuk tak boleh tahan..pagi-pagi ni rindu pulak dekat aksi-aksi kucing-kucing parsi kat umah..


lentok dari bulat

ketot pun beraksi lentok

duta astro yoo
sempat pulak tidur atas tu..

6 lovely comments:

lemonade on November 13, 2010 at 9:39 AM said...

geli kucing!!!!

MiSS NaDieYA on November 13, 2010 at 10:08 AM said...

comelnya...semua gebu2 mcm karpet..pic y last tu plg tak tahan..huhuhu..sy pon ade bele gak kucing..kdg2 satu family nak tergelak tgk kucing sy tu ske bt aksi pelik2 jygak..semua kucing memg g2 agaknye..huhu..

THE LEKAT LEKIT STORY on November 13, 2010 at 12:12 PM said...

kucing pun mcm manusia.. ada perangai yg berbeza2.. ada yg baik, ada yang nakal, ada yang pendiam, ada yang peramah, ada yang garang, ada yang manja, ada yang kelakar, ada yang pemalu, ada yang berani, ada yang penakut... tp ttp menghiburkn bila bela kucing. lbh2 lg kalau byk... huhuhu mcm2 perangai ada

Syima Syaz on November 13, 2010 at 4:41 PM said...

sapa bela kucing boleh paham bahasa kucing....hehe

✿ Cik Ain ✿ on November 13, 2010 at 8:15 PM said...

mak ain punye kucing parsi lagi besa dari kina punye.. tapi pemalas. xsuke kucing pemalas. hehe. shero jugak yang paling best. :)

tami on December 9, 2010 at 12:11 PM said...

wahh kucingnnya bagussssss

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork