Lipbalm Nivea Berwajah baru


Salam,
Alhamdulillah..da dapat gaji..hehe..terus je pergi Guardian nak cari lipbalm Nivea yang strawberry colour merah mak ngah tu sebab dah tinggal nyawa-nyawa ikan...sampai je Guardian Maju Junction tu..tengok lipbalm nivea tu..EH..dah berubah bentuk badan la..lebih slim? no..lebih mahal? tak pasti sebab tak ingat harga beli dulu..jeng-jeng..saksikan perubahan lipbalm Nivea ni..

Kiri : packaging lama, Kanan : Packaging baru
Bukan packaging je tukar tau..Dia tambah shining..Tak payah nak pakai lip gloss da sebab shining & shimmering gitu..Beli dekat Guardian RM7.90 je..Memang perkara wajib ni sebab bibir selalu kering..Ada petua orang tua-tua letak daun teh kat bibir..Dunno la, tak penah buat..Biasa orang tua-tua punya petua berkesan..hehe..



10 lovely comments:

Mia-Ina on November 12, 2010 at 10:33 AM said...

wah nivea lipbalm baru lak

~ mizzAmy ~ on November 12, 2010 at 10:36 AM said...

tak pernah try nivea punya. selalu amy pakai lip ice sheer color je.

K.I.N.A on November 12, 2010 at 10:40 AM said...

mia & amy : a,ah..da tuakr packaging..ok la..kina pki da 3 kali tukar sbb abih..hehe..

mizz sue on November 12, 2010 at 10:50 AM said...

alamak...xpenah pulak pakai bende ni..hihi

iedayah on November 12, 2010 at 11:17 AM said...

suke2..lepas pakai jilat siket.then pakai lagi,jilat lagi..sedap2

K.I.N.A on November 12, 2010 at 11:25 AM said...

sue: sue jenis bibir tak kering eh?

iedayah: sama je mcm kwn kina ni..suke jilat mcm mknn je..haha

farahfatihah on November 12, 2010 at 11:58 AM said...

kalau pakai ni mcm mkn cheery kan! hahaha maniss

Khumaera Ismail on November 12, 2010 at 12:46 PM said...

maera ta pakai lipbalm..sb asyek ilang je kena mkn..huahua~

.::DinCma::. on November 12, 2010 at 2:58 PM said...

sama la kita..
lOve lipbalm nivea;-)

ElyaElmo on November 12, 2010 at 10:40 PM said...

kina...elya tak suke shining2 sgttt...segann nak pakaiiii..merahhhhh sgt.....hahaha...

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork