Baju Raya Contest - Chenta Hati Mid

Sebab saya ni masih baru lagi la dalam dunia blog..setahun jagung lagi..erm..neves2..buat pertama kali saya masuk contest ni..kawan lain jom la join juga ye..click sini.

contest ni dianjurkan oleh blog ini : Chenta_hati_mid
berdebar-debar ni..(poyo sket)..shy-shy cat pun ada sebenarnya..tapi saya tetap menggagahkan diri untuk menyertai contest first saya ni..jom kita tengok siapa yang kena..........................................






BAJU RAYA INI PALING VOGUE kerana saya bukan saja nampak menawan+elegan dengan warna hitam dan merah tetapi apa yang penting (bukan kerjasama ye)..tetapi tetap menutup aurat+sopan di hari raya bulan mulia..:)..Siapa kata sopan tak boleh vogue?Still ingat harga jubah ni RM89.90..murah kan?Then saya tambah dengan batu swazeski bagi liplap gitu.. 
50 patah perkataan (teringat zaman sekolah)

Rakan-rakan b2b saya yang bertuah dan spesel kena tag adalah seperti berikut:-

 Mari kita check sama-sama checklist ni yuk

1)||Chenta_Hati_Mid|| dan add dekat blogroll korg -   

done

2) Buat post title :: Baju Raya Contest - Chenta Hati Mid - 
 
done

3) Letakkan banner dalam post contest korang and link twos ke blog sy 

done

4) Letakkan SATU gambar korg pkai baju raye yg korang rase paling vouge penah korg pakai

done

5) Letakkn caption BAJU RAYA INI PALING VOGUE kerana.... [tidak lebih 50 pth perkataan]

done

6) Kemudian, Tag 3 rakan anda


done

7) Tinggalkn comment dan entry link kt post ini supaya senang sy buat aktiviti terjah
 

done


P/S:  Untuk pengetahuan semua, saya da bagi baju kesayangan saya ni kat nenek saya sebab die suke sangat..Walaupun berat hati nak bagi..lagi2 tang hujung bawah baju tu macam princess (saya perasan jadi princess) tapi saya sayangkan nenek saya lebih dari baju itu..lagipun orang kata pemberian mende yang kita sayang tu lebih afdal..(kunun-kunun cucu yang baik)..

8 lovely comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail on September 3, 2010 at 12:45 PM said...

sy dtg terjah nie... =)

cun la jubah tu kina..beli mane?? im a jubah freak..hehe~

mekasih dear sb join..gudluck ea.. =)

Shakina Farhan on September 3, 2010 at 12:56 PM said...

waa..sangat cepat..:)

jubah ni kina beli dekat butik first lady..

2 tahun lepas..hehe..same2..

~ mizzAmy ~ on September 3, 2010 at 1:48 PM said...

good luck kina. nampak sweet je berjubah. saya nih tak cukup tinggi, susah nak carik jubah. T_____T

Shakina Farhan on September 3, 2010 at 1:54 PM said...

tQ amy..:)..kina pun tak tinggi juge..T_T
jubah pun saiz S..hehe..

Nur Rawaidah Rahmat on September 3, 2010 at 3:07 PM said...

hehe thank you tag nora. kamu sungguh cantekkk nanti nora bodek khumera pilih kamu ek heheheeh :p

Shakina Farhan on September 3, 2010 at 3:17 PM said...

hehe..u welcome..:)..
kina bese2 je..bodek khumaera ye..hehe..tq dear..

Miss Inaza on September 3, 2010 at 10:00 PM said...

Wahh! Thanks dear for the tag! Will try to post it soon ;) takde due date? oh btw, kalau gambar baju raya tu jer can ker? hehe coz i prefer being anonymous dear..

Shakina Farhan on September 3, 2010 at 10:31 PM said...

inaza, due date die raye ketiga..sempat lagi kalau nak masuk pas posing baju raya time raya pertama tu..hehe..rasanya boleh kot..kreativiti tu..tapi baek cuba tny khumaera..hihi..

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork