Duit raya 500 ringgit..tunai..

.Nak duit raya x3...Nak duit raya??Nah amik..
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...


sampul yang akan mengecewakan adik-adik sepupuku

Saya pun nak duit raya please...
Sambil membuat mata kesian..>.<

gile kesian tengok kucing ni..tomeynye


Time kecik-kecik raya paling tak sabar nak kutip duit raya..siap bertanding ngan adik beradik..padahal 3 beradik je..tu pun nak gaduh..bile ada yang lebih cakap..

X ACI..macam upin ipin jawab..ACI KAT INDIA LA..

Tahun ni..saya da start kena menghulurkan duit raya..walaupun takde anak sedara (adik sepupu semua kecik ok) & sudah pasti tak kan dapat duit raya dah..uwaaa..

Walaubagaimana....TERIMA KASIH KERAJAAN (time ni la nak cakap terima kasih & baik2 kan)..haha..
Sumbangan duit raya a.k.a bonus RM500 tu dapat membantu menampung perbelanjaan di hari raya..Sepatutnya RM500 dapat pada 1hb Sept 2010..iaitu semalam..tapi saya belum check lagi..rasanya tak dapat lagi..tak pe..saya penyabar asalkan dapat..kalau tak dapat terus jadi tak penyabar..eh..hoho..

RM500 ni kena masuk untuk saving budget kahwin ke encik pudin?

sambil membuat mata kesian lagi...>.<


aih..lagi tomey..kesian x kat saya?


source: google

8 lovely comments:

M.O.S.A.F on September 2, 2010 at 10:44 PM said...

Hehe...soklan last tu en pudin jwb dlu yep..hehe..xper la ni cover utk bajet raye la kan...:) btw..orang besar pon dpt duit raye tau..tp yg x kije lg la kan..yg da kije x dpt ler duit raye..haha..slmt memberi duit raye..hehe

Shakina Farhan on September 2, 2010 at 11:30 PM said...

tq..mcm selalu mnyumbangkan bajet kn..
hoo..kata nak bg duit raye..(lg nk mintak duit raye)

Nur Rawaidah Rahmat on September 3, 2010 at 12:57 AM said...

hehe tahun ni last nora dapat duit raya hik3 :p

Shakina Farhan on September 3, 2010 at 9:09 AM said...

tahun depan nora da beraya sebagai isteri org..bleh sekalikan bagi duit raya ng somi kn..best2..

Cuba Teka Sape Aku.. said...

klik...dan klik..singgah dan terus singgah...klik je la mn2 nama blog yg cantik..sj nk baca2..pastu aku terklik satu blog nih..x sangka aku jumpa blog mu shakina farhan...owh...tidak ku sangka..hahahaha..jgn mrh...aku nk jd follower lps nih..hikhik..

Cuba Teka Sape Aku..[kwn ko yg kenal ko]

Shakina Farhan on September 7, 2010 at 3:21 PM said...

haha..sape ni???

Cuba Teka Sape Aku.. said...

weh..apa2 pn tahniah dr aku k...semoga seme akan berjalan dgn baik..doa byk2 k..
apapn..aku doakn kwn aku ni bahagia bersama cik pudin pilihan hati mu tu...apa2 nk mntk tlg psl kawin ni roger2 la aku erk..hehehehe..

Shakina Farhan on September 7, 2010 at 3:45 PM said...

weh..diam2 sudah..haha..ada plak yg kenal..jadi la follower..

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork