Ofis ni gua yang punya..!

Hari ni tinggal 5 ketul je dekat ofis termasuk kina. Apa lagi..semua satu kepala..kak kerol, kak ecah, kak fida & shikin (tua dari kina tapi xnk mengaku kakak..haha)..

Macam-macam la jadinya..Kina merangkap DJ yo yo o kat ofis pasang lagu untuk hiburan semua..
Bukan takat lagu raya je.. Lagu jiwang, lagu korea, lagu hindustan semua keluar..

Sekarang ni tengah lagu Faizal Tahir..(freaking hot guy)..Bestnye..Sambil blogwalking ni. Semua blog yang difollow kina jalan2..

Esok kina je keje kat ofis ni..Bukan sebab workaholic ok..sebab pas raya kina nak cuti panjaaaaaaaaaaaaaaaaang gile..20hb baru keje..hehe..

Selamat hari raya ye semua..Maaf zahir batin Kad raya ni untuk tatapan semua..(sebenarnya kad ni dibuat utk tahun lepas)..Recycle kan satu amalan mulia..haha..

merah tak hingat..selamat hari raya yoo..



6 lovely comments:

eikindabest on September 8, 2010 at 9:39 AM said...

i mmg masih muda remaja u~~ ;p

sharifuddin N shakina on September 8, 2010 at 9:42 AM said...

haha..tapi u tetap tua setaun dari i..

My TeRrIToRy... on September 8, 2010 at 10:24 AM said...

Selamat bekerja :)

sharifuddin N shakina on September 8, 2010 at 10:32 AM said...

Tq mr territory..da xd mud keje ni..
hehe
slmt hari raye..

masmOna on September 10, 2010 at 12:07 AM said...

selamat hari raya kina =) maaf zahir batin..

sharifuddin N shakina on September 15, 2010 at 11:38 PM said...

selamat hari raya masmona =)maaf zahir baten juge

 

Journey of Bride-To-Be | by: Shakina Farhan Designed by Alieff Artwork